tiistai 23. lokakuuta 2012

Unikoulua ja hiusjuttuja

En tiiä menetelläänkö Sofian unikoulun kanssa jotenkin väärin, koska mitenkään erityisen hyvin yöt ei oo sujunu. Viime yö oli kolmas yö ja edelleen neiti herää useamman kerran. Ehkä se on sinnittelijä ja vie pahimmillaan parikin viikkoa ennen kuin se oppii nukahtamaan yksin. Saas nähdä... Yösyötöt kyllä on vähentyny huomattavasti. Sofia on syönyt aamuyöstä ensimmäisen kerran ja muuten on tutti kelvannut.



SÖPÖ! 
Meidän viikonlopun hotelliyö oli tosi ihana. Oli mahtavaa saada olla miehen kanssa kahdestaan ♥ Otettiin illalla muutama ja käytiin pikaisesti yhessä baarissa.
Viime viikolla tuli mun tilaamat hiustenpidennykset. Ne on klipseillä laitettavat ja olin valinnut aivan oikean sävynkin. Sopii siis just mun hiuksiin, tykkään tosi paljon niistä. Niitä on mun mielestä vaan aika vaikea laittaa, mutta harjoitus tekee mestarin, kai.
Muutaman kerran mulla on ollut sinettipidennykset ja ne on olleet aivan loistavat. Ei tarvii joka päivä räpeltää laittamisen kanssa. Vois alkaa säästämään, että sais semmoset joku päivä.
Mun sisko ja mutsi oli Lontoossa lomalla ja tuliaiseks sain hajuveden. Tää on yks mun suosikki tuoksuista Burberryn, Versacen ja Escadan lisäksi. Sofia sai Benettonin paidan ja farkut.





Lauantaina oli flunssan tuntua ja seuraavana päivänä olinki ihan kunnolla kipeenä. Eihän siitä oo pitkä aika, kun viimeksi olin sairaana ja nyt taas. Vietävän ärsyttävää! Pikku neidilläkin on nokka vuotanut viikon ajan, mutta ei onneksi oo ollut sen enempää kipeänä. Jäätin Sofian kanssa vielä yhdeksi yöksi Vaasaan ja tultiin eilen illalla kotiin.




Puupalikka maistuu hmm... puulta! :D

Äsken tultiin Nooran luota leipomasta. Pidetään huomenna vauvatreffit ja piti väsäillä sinne jotain hyväskää. Huippua tutustua uusiin vauvallisiin ihmisiin ja päästä höpöttämään vauvajuttuja jne. :)!
Ainiin Sofia täytti eilen 7 kk :) Aika kiitää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti