sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Kesäkenkiä

Softis on vihdoinkin terveenä. Kuume laski torstaina ja tyttö on taas ihanan energinen ja iloinen <3
Eilen kävi mun hyvä ystävä koiransa kanssa vierailulla. Olipa hurjan näköistä, kun Sofia konttasi jättimäisen tanskandogin vierellä. Miten se koira voi olla niin ISO :D Mitäs muuta ollaan viikonloppuna puuhattu... Katottiin pari leffaa, Hobitti ja Raakalaiset. Molemmat oli hyviä, kannattaa katsoa.
Tänään Jussi kävi ostamssa uuden kahvinkeittimen meille, kun tää nykyinen on ollut aika surkee. Valuttanut vettä pitkin pöytää :o

Kaikki kuvat on tällä kertaa otettu kännykällä ja sitä ei voi olla huomaamatta... Pahoittelen suuresti laatua!:D
Rico
Missä olis juhlat!? Pääsisin tepastelemaan noilla mun uusilla kengillä ;) Oon ostanut kolmet korkkarit; yhdet fb-kirppikseltä ja kaksi muuta paria on Nellyn kenkiä. Korkoa löytyy, varsinkin Nellyn kengistä. 14-15 cm on aika huikee!
Aino ja mutsi haki Sofian ulos rantaan kävelemään ja mulla oli sit hyvää aikaa.... tiskata. Nyt on siivottu ja ehdin vielä kattoa pari jaksoa Pakoa.

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Ihania korkkareita! :)

    hei tee postaus teidän uudesta kodista ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pääsis vain pian käyttämään :) Joo niinhän jossain vaiheessa lupailin, että asuntopostausta oisin tekemässä, ja se tulee kunhan saadaan pari justkaa valmiiks! Ennemmin tai myöhemmin;)

      Poista
  2. Näyttää kyllä valtavalta toi koira :D Melkonen kokoero varmasti!

    *mun blogini http://aitinaomanlainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. vitsi miten nättejä kenkiä :-)

    VastaaPoista