tiistai 1. tammikuuta 2013

21 v. syndet

Eilen täytin 21 vuotta! Mun synttäripäivään ei kuulunut mitään hirmu erikoista. Kaupungilla oltiin ja Sofiakin oli mukana. Arnoldsissa se joi smoothieta innoissaan ja vahtasi ihmisiä :) Löysin kaks kivaa mekkoa enkä millään osannut päättää kumpiko olis hienompi. Ostin molemmat.
Mun lahjatoiveet toteutui: rahan lisäksi sain Pentikin Sara-sarjan astioita ja kasvohoidon kosmetologille. 



Illalla käytiin miehen kanssa Rossossa ja sieltä suunnattiin kavereitten luokse pippaloimaan. Oli tosi mukavaa, mutta multa jäi vähän ilta kesken. Mua nimittäin alkoi väsyttämään aivan hulluna ja taisin mä hetken maata yläkerrassa sängyssä... :D Muiden lähtiessä baariin, mä menin himaan nukkumaan Sofian viereen  Jälkikäteen jäi harmittamaan, kun en skarpannut ja mennyt itekin vielä bailaamaan Vaasan yöelämään. Tänä vuonna paremmalla menestyksellä! ;) 



2013 vuonna lupaan liikkua ja urheilla huomattavasti nykyistä enemmän! Salilla käymisen aloittaminen olis aika jees. Syksyllä alkaa koulu ja tän viimeisen vuoden aion vetää läpi tunnollisesti, tavoitellen hyviä arvosanoja. Motivaatiota löytyy!! :)


Reppana, kun jäi kortit kiinni jalanpohjiin :D!

Olisinpa jaksanut väsätä tälläisen viime vuodesta. Toi mun siskon blogista ja mun mielestä ihana idea ja hienosti toteutettu. Liittykää lukijaks, heh :D


Hyvän ystävän antama kimppu. Liljat vaan ei oo vielä auenneet:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti